دربی!!در تاریخ 1391/11/06!!
تاريخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, | 20:25 | نویسنده : popkids

مانوئل ژوزه مي‌خواست نام شماره ?? تيمش را در ليست مازاد قرار دهد. حتما محمد رويانيان هم مجبور بود بنا به قواعد حرفه‌اي هر چه سرمربي‌اش مي‌خواست را به انجام برساند اما چه خوب که مانوئل رفت و غلامرضا ماند. فرشاد پيوس مي‌گفت اين بازيکن چاق است و هميشه -قبل از آمدن يحيي- به يکي از بازيکناني که انگ کم‌کاري مي‌زد همين غلامرضا رضايي بود؛ بازيکني که حالا ستاره پرسپوليس است.

رضايي در تمام مدتي که پرسپوليس آمده بود هيچ وقت اين‌قدر شبيه شماره ??‌ها نبود. او از ديدار با فجرسپاسي که به ترکيب اصلي رسيد و سريع‌ترين گل ليگ بر‌تر را زد تا امروز در مقابل نفت تهران، صباي قم و داماش گيلان نمايش‌هاي فوق‌العاده‌اي ارائه کرده و بي‌شک تاثيرگذار‌ترين بازيکن پرسپوليس بوده است.

همکاري او با کريم انصاري‌فرد به عنوان زوج مکمل‌اش عالي است ضمن اين‌که او در خدمت تيم بازي مي‌کند و از سرعتش براي تغيير شکل تيم از دفاع به حمله بهترين استفاده را مي‌برد.

دوندگي او در ميدان فرا‌تر از استانداردهاي ليگ بر‌تر ايران است؛ او در ديدار با داماش آنقدر دويد و استارت زد که تصور مي‌شد شش‌هايش تواني فرا‌تر از فوتباليست‌هاي ايراني دارند!

غلامرضا در مصاف با داماش گل نزد اما پنالتي سه امتيازي را تقديم به تيمش کرد و يکي از معدود بازيکنان خوب پرسپوليس بود که در استانداردهاي خودشان بازي کردند. نکته ويژه بازي غلامرضا نترس بازي کردن او بود. رضايي هم مثل نوري، سيدجلال و حقيقي دو اخطاره بود اما مثل هميشه با دل و جان بازي کرد و ترسي از دريافت کارت زرد به دل راه نداد تا فوتبال خودش را بازي کند. اين اتفاق در حالي رخ داد که پيش‌بيني مي‌شد با درگيري‌هاي او با داماشي‌ها و زوم کردن نيمکت‌نشينان اين تيم روي او، يحيي گل‌محمدي در بيست دقيقه پاياني شماره ?? تيمش را تعويض کند اما نمايش مثبت رضايي باعث شد او تا دقيقه ?? در زمين بماند.

حالا غلامرضا تبديل به‌‌ همان بازيکني شده که در فولاد و فجرسپاسي امان هر خط دفاعي را مي‌بريد. او فوق‌العاده انرژيک و جسورانه بازي مي‌کند و در دربي مي‌تواند اين نمايش‌هاي خوب را تکرار کند؛ خودش که گفته يا گل مي‌زند يا پاس گل مي‌دهد. بايد منتظر ماند و ديد.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: